si comelkuuuu

si comelkuuuu

Wednesday, April 4, 2012

kelahiran kedua

23 feb 2012.....khamis
Alhamdulillah, aku selamat melahirkan seorg bayi perempuan.2.45 kg pukul 2.30 pg di Hospital kb. alkisahnya...aku tak sangka akan bersalin 14 hari awal. ptg rabu tu aku sempat keluar dgn along..makan makanan yg best2 sebab x pelu puasa bsp. planning hari khamis nak kuar shoping.
tapi ketentuan Ilahi. aku start sakit pukul 10 mlm...selang 5 mint
tapi aku tahan sebab dok rase mcm lambt lagi.
tambahan pula aku cirit.
bergilir aku dgn suami ke tandas..
akhirnya kerana tak tahan aku surh suami kejutkan ibuku
pada mulanya aku tak nak ke hospital tapi abangku nak bawak gak
masa tu memag aku dah x boleh berjalan
seingatnya aku tiba dihospital pukul 2
nasib baik cpt sampai...
syukur segalanya senang dan dipermudahkan ALLAH
tapi aku sedih krn suami xdpt menemani aku bersalin kerana dia sakit
haye abang dan adikku yang menemaniku
semasa waktu aku keluar misi ingat abangku tu suami ku.......

No comments:

Post a Comment