si comelkuuuu

si comelkuuuu

Monday, January 16, 2012

dugaan hidup

hari nie aku dan suami ke hospital ipoh bertemu dgn doktor pakar. dr fauziah. Alhamdulillah, dia ada. setelah ditanye serba sedikit tentang suamiku, dia suruh buat xray perut. hasilnya, xray tak berapa jelas, dia suruh buat ujian darah dan scan diperut. dia sendiri pun tak berani memberi ape2 keputusan tentang penyakit suamiku. yang pasti, dia seperti mengandaikan suamiku ada kanser.
YA ALLAH, janganlah KAu bebanku ape yang tidak aku tanggung. aku cuba tabah. walaupun aku tidak kuat. bermacam-macam yang aku fikirkan. aku cube kuat demi anak yang aku kandung, Along Ihsan. kadang2 aku kasihan melihat along. bile aku tidak larat, sepatutnya abahnya mengambil alih tetapi apakan daya abahnya juga tidak sihat.
YA ALLAH..panjangkan umur suamiku
aku rela menjadi ganti...
aku tidak sanggup mengharungi hidup ini tanpa suami disisi
aku tidak mampu YA ALLAH.
perkahwinan kami baru 3 tahun setengah...
terasa bersalah...seolah-olah aku tidak menjaga suamiku dengan baik....
YA ALLAH............ampunila dosaku.
aku tahu ini semua adalah pinjaman dariMU, YA ALLAH.
semoga ujian ini menjadikan kami lebih bersyukur........sentiasa bermuhasabah.......betapa banyaknya dosa kami. semoga kesakitan ini akan mendekatkan lagi kami dengan MU. YA ALLAH

No comments:

Post a Comment