si comelkuuuu

si comelkuuuu

Tuesday, January 24, 2012

temujanji hospital

tahun baru disambut dengan penuh kesyukuran dan juga ujian......diisi dgn appoinment hospital aku dan suami..
9/1/2012    : Isnin menemani suami ke hospital ipoh bertemu dr fauziah...
11/1/2012  : Rabu, sepatutnya aku menjalani rutin check perut......tp x g pun
19/1/2012  : Khamis, ke klinikcheck perut. kene minum air gula lagi. konon berat naik x seimbang. aku ke vitro farmasi check tekanan gula haye 4.3. waktu yg sama timbang along ihsan dan ambik ubat cacing
21/1/2012  : Sabtu, ke darus syifa, teman suami
25/1/0212  : Rabu hospital kuala kangsar. teman suami ambik ubat tahan sakit. suami dapt mc 2 hari. malm nanti, Insya ALLAH ke darus syifa.
26/1/2012 : Khamis, aku kena ke KKIA minum air gula. mg tiada ape2 yg merungsingkan hati.
31/1/2012 : Selasa, Insya ALLAH, aku akan temani suami ke Hospital Ipoh utk menjalani scan penyakitnya.
2/2/2012   : Khamis,.rutin aku untuk check perut dan juga scan utk kali terakhir. sudah 35 m. Ya ALLAH, mg anak yg ku kandung ini sihat walafiat
15/2/2012 : Appoinment suami dgn hospital ipoh

YA ALLAH............inilah ujian yang kami perlu tempuhi. jadikan kami hamba yang reda dgn ujian ini. jgnlah KAU bebankan sesuatu yg xsanggup kami tempuhi..........Amin

No comments:

Post a Comment